Пейнтбол – це командно-тактична гра з використанням спеціальної зброї під назвою маркер.
Маркер стріляє спеціальними желатиновими кулями, усередині яких знаходиться фарбник.
Маркер складається з:
Фідер – в нього складаються кулі. Приблизна місткість фідера - 200 куль. Завжди слідкуйте за тим, щоб кришка фідера була плотно зачинена. Забороняється засипати в маркер розсипані кулі так як брудні кулі виведуть маркер з ладу;
Балон – заправляється сжатим повітрям. Якщо тиск в балоні меньше 1.5 (1500 Psi), необхідно віддати маркер судді на дозаправку.
На кожному маркері є запобіжник (при видачі маркера необхідно показати кожному гравцю де він знаходится).
При натисканні на нього справа наліво – маркер в вімкненому стані.
При натисканні зліва направо – маркер в вимкненому стані.
За межами ігрової зони на стволі маркеру завжди необхідно одягати заглушку. Вона стримає кулю при випадковому знятті з запобіжника.
Зберігайте маркер в чистоті и він буде працювати безвідмовно!
ЗАБОРОНЕНО НАПРАВЛЯТИ СТВОЛ МАРКЕРА НА ЛЮДИНУ БЕЗ МАСКИ.
КУЛЯ ВИБИВАЄ ОКО З 80-ти МЕТРІВ!
Як правильно тримати маркер?
Маркер тримайте в будь-якому зручному вертикальному положенні – балон впирається в плече та очами дивитеся вздовж стволу. Після одного-двух вистрілів ви без проблем зможете попасти в ціль так як ви бачити траєкторію польота кулі. У випадку завалювання маркера на бік, він буде стріляти в холосту.
Можливі проблеми!
Маркер в вертикальному положенні стріляє холостими – необхідно легко встряхнути маркер, щоб кулі попали в камеру.
При натисканні на курок маркер не стріляє – переконайтеся що маркер знятий з запобіжника або необхідно взвести затвір до клацання.
Маркер стріляє чергою – в балоні залишилось мало повітря або в маркер попав сміття.
МАСКА – найбільш головна річ в пейнтболі. Вона захищає ваші очі та обличчі від пошкодження, тому НІКОЛИ НЕ ЗНІМАЙТЕ ЇЇ на ігровому полі!
Правила пейнтболу:
Основне правило пейнтбола - ні в якому разі НЕ ЗНІМАЙТЕ МАСКУ на ігровому полі!!!.
В пейнтболі нема поняття вбитий гравець, є поняття вражений гравець!
''ВРАЖЕНИЙ ГРАВЕЦЬ''
Гравець рахується враженим, якщо:
- на ньому або на будь-якій частині спорядження є пляма фарби діаметром більш 5-ти копіїчної монети (зараховуються попадання в руку, ногу, маркер та будь-який переносний предмет);
- гравець покинув зазначені границі ігрової локації;
- гравець заявив себе враженим самостійно;
- гравця заявив враженим рефері (суддя).
Дії враженого гравця:
Гучно заявити «Вражений гравець».
Підняти доверху маркер, тим самим показати іншим гравцям, що ви в грі не берете участь.
Положити вільну руку на потилицю. Коли гравець покидає локацію, він знаходиться спиною до бойових дій. Закриваючи потилицю рукою, ви захищаєте себе від рапотового влучення кулі в потилицю.
Не знімая захисну маску, гравець покидає локацію найкоротшим шляхом.
Вражений гравець може за своїм бажанням передавати свое спорядження та набої іншим «живим» гравцям.
Не рідко при влучанні кулі в гравця він рикошетить, не розбиваючись. Якщо гравець заявив себе вражении, то навіть якщо фарби на вас не опинилось, негайно залишити поле. Не поспішайте заявляти себе враженим гравцем, спочатку перевірте себе на наявність фарби.
Не рекомендую стріляти з відстані меньше 5-ти метрів!
Заборонено будь-який фізичний контакт з гравцями (бити балоном, кидати каміння і т.п.).
Ставтеся з повагою одне до одного!
Суддя – його можливо підізвати під час гри, для того щоб перевірити себе на враження. В суддю стріляти заборонено!