Пейнтбол

.

  Додаткові кулі: 100 шт. - 200 грн.

*Клуб залишає за собою право об'єднувати компанії до 10-ти осіб між собою.
У випадку, якщо компанія хоче зіграти самостійно – сплата за ігровий час збільшується на 100 грн. з людини. 

 


Зверни увагу!

Для підтвердження бронювання гри необхідно внести 100% сплату за заброньовану кількість обладнання за кількістю гравців. В день гри заявлену кількість гравців можливо тільки збільшити (з доплатою), у випадку, якщо в клубі буде необхідна кількість обладнання. Зменшити замовлення та зробити повернення коштів в день гри неможливо.

У випадку відміни бронювання внесена сплата не повертається.

Перенести бронювання гри можливо тільки 1 раз протягом 3 місяців и не пізніше, ніж за 3 дні до бронювання. Якщо буде меньше ніж 3 дні до броні - з сплати списується 300 грн.

 

«Вечірні та ранкові ігри»
Ігри, які закінчуються після 20:00 та починаються до 9:00 + 60 грн./чол./год.


ЗАБОРОНЕНО! Використовувати на території клубу власну піротехніку та вогнепальну зброю!


Шановні клієнти!  Замовляючи послугу ви погоджуєтесь зі всіма правилами клубу, з якими ви можете ознайомитися в розділі правила.


ДОДАТКОВЕ ОБЛАДНАННЯ

 

Подовжений ствол - 125 грн. (підвищує точність стрільби, зменшуючи витрату куль).
Термальна маска (поліпшує видимість, підвищує комфорт гри) - 125
 грн.
Маркер електронний (12-17 пострілів у секунду!) - 500 грн.
Розвантаження для переносу куль - 100 грн.
Захист грудної клітини  - 125 грн.
Наколінники - 100 грн.
Захист шиї - 100 грн
Захист паху - 100 грн
Двоствольний пулемет для пейнтболу - 300 грн/2 години.

 

 

Пейнтбольний клуб "Агресор". Україна 

 

 


Пейнтбол (paintball) – командна спортивно-тактична гра в обмеженому просторі. Для гри в пейнтбол використовується спеціальна пневматична зброя (маркер), який стріляє кулями з желатиновою оболонкою, наповнені спеціальним фарбуючим складом. Оскільки пейнтбол - гра командна, то більшість сценарієв гри, так або інакше, представляє собою протистояння двух або більше команд. Ціль кожної з них, як правило - вразити найбільшу кількість гравців суперника. Враженням рахується наявність на гравці або його спорядження плями фарбою розміром більше п'ятикопійкової монети, вихід за границю поля або видалення суддею за порушення правил.

Гра може розвиватися за різними сценаріями та дозволяє гнучко поєднувати рішення найрізноманітних задач: цікавий корпоративний відпочинок, що запам'ятовується, робота з персоналом компанії (вияв лідерів, вироблення командного духу), перевірка своїх фізичних можливостей, відмінна емоційна розрядка, можливість відволіктись від повсякденних турбот та познайомитися з новими цікавими людьми. 
В цілях безпеки всі перебуваючі на полі гравці та судді забов'язані носити маски, захищаючи лице та голову. Всі маркери регулюються таким чином, щоб швидкість вильоту кулі не перевищує безпечної. На полі під час гри присутні судді, які спостерігають за дотриманням правил. Для додаткового захисту є можливість скористатися жилетами, рукавицями.
Як поле для гри використовуються локація з природніми або штучними укриттями (дерев'яні щити, доти, споруди і т.п.). У спортивному пейнтболі використовуються надувні фігури різноманітних форм та розмірів.
Розрізняють пейнтбол як вид відпочинку - для всіх бажаючих, як спосіб тренування - для охоронців, спецназу та як спорт - для турнірних команд. Самотужки або командою (від 3-х та більше чоловік), за різними сценаріями у присутності суддів.

 

 


ПОРАДИ НОВИМ ГРАВЦЯМ

ПОМИЛКА №1. Нові гравці неправильно обирають позиції

Нові гравці думають, що спочатку треба захистити себе і тільки потім становитися загрозою противнику. Вони обирають найбільш товсте дерево або найбільш великий бункер, до якого найпростіше добігти і довго там ховаються. При цьому вони не бачать ні поля, ні розвитку гри. Нема можливості підтримати товаришей, повідомляти їм будь-яку інформацію. Вони гадають, що перебувають в окопі. Нові гравці, які ломляться в атаку, підходять дуже близько до супротивника, потрапляють під шквальний вогонь з кількох позицій одразу та вимушені ховатися за перше укриття, що попалося. Вони навіть не можуть стріляти у відповідь, щоб покращити ситуацію та не прохають допомоги у товаришей команди. У підсумку, першими виходять із поля повністю покриті фарбою "атакаючих" нових гравців, а за ними наступає черга нових гравців "з засідки".

Рішення

Намітьте вашу початкову позицію перед стартом гри. Гарна позиція - та, яка має достатнє уриття та дозволить дивитися та стріляти навколо. Ви повинні бути на відстані постріла від противника, але не надто близько, щоб ви змогли рухатися позаду вашого дерева/бункера. Якщо ваше укриття настільке мале, що ви не можете навіть висунути голову, позаду повинен знаходитися ваш товариш, який буде прикривати вас та час від часу сповіщувати містоположення супротивника.


Помилка №2. Нові гравці не бачать 

Зазвичай поремагає гравець, який побачив супротивника першим. Однак, нові гравці гадають, що якщо вони будуть висовувати голову, вони будуть легкою ціллю, тому майже ніколи не дивляться навколо. Ті, які все ж таки користуються зором, зосереджуються на одній єдиній цілі, цілковито не звертая увагу на те, що відбувається навколо.

Рішення

Не бійтесь дивитися навколо - чим більше інформації ви отримаєте, тим більше ймовірність перемоги. Звісно, ваша голова буде ціллю, особливо якщо вона стирчить НАД укриттям. Якщо ви вирішуєте дивитися поверх укриття, а не зправа/зліва, робіть за 1-2 секунди: перша секунда - вас помітили, друга секунда - супротивник прицілився, третя секунда - в вас летить куля.


Помилка №3. Нові гравці не рухаються

Нові гравці недостатньо рухаються. Якщо ваша позиція невдала - змініть її. Наприклад, якщо ви залишились "захищати базу" – це ЗАВЖДИ помилка: якщо ваша  команда йде вперед, то вони добилися б більшого успіху разом з вами, а якщо супротивники зможуть перестріляти ваших товаришей та дістануться до бази, де ви знаходитесь один ... В будь-якому разі, навіть якщо ваша команда переможе, ви будете марні для своєї команди. Інший недолік - впертість. Якщо новий гравець бачить супротивника, він зосереджується на цьому укритті та забуває про все інше поле, він навіть не може уявити, що хитрий супротивник може куда-небудь зміститися, щоб отримати більш вигідний вугол обстрілу.

Рішення

Якщо ви знаходитесь без підтримки на невдалій позиції, де вас легко виявити та вразити, є тілько три допустимі дії:
1. Відступати якомога скоріше.
2. Відстрелюватися до останнього.
3. Кричіть та вимагайте підтримки, вказуйте місцезнаходження супротивника. Однак пам'ятайте, що крики почують і супротивники, що може розкрити вашу позицію.
Якщо супротивник вас все-таки засікли, ви повинні бути готовим переміститися так, що він не буде знати, куди ви поділися і звідки прилетить ваша підступна куля.


Помилка №4. Нові гравці мовчать

Переговори новачків зазвичай зводяться к двум фразам: "я попав" або "в мене попали". Новачки тримають свої проблеми при собі, не просять допомоги коли необхідно та не повідомляють товаришам о супротивниках, яких він засік.

Рішення

Єдина гідна причина зберігати тишу - засідка, але, тільки вас виявили, нема ніякого резона мовчати. Ви можете отримати допомогу, в якій потребуєте ви, і передати товаришам інформацію, в якій потребують вони.


Помилка №5. Новачки не стріляють

Як правило, новачки вважають пейнтбольний маркер снайперскою гвинтівкою та намагаються попасти одним пострілом у голову, що над укриттям з 100 метрів. Інша часта помилка - гадають, що куля летить так само швидко, як куля з справжньої зброї та намагаються попасти в гравця, що біжить.

Рішення

Запам'ятайте, стріляти по виявленому супротивнику необхідно не поодинокими пострілами, а серіями по 3-4 кулі, так як всюди є вірогідність того, що куля піде в сторону або не розколеться. Якщо ж ваш супротивник переміщується, стріляйти не в нього, а з випередженням, перед ним або по тому місці, куди він прямує, тоді він сам прибіжить в струмінь куль. Багато новачків гадають, що кожна вистріляна ними куля повинна розколотися на камуфляжі супротивника та тому не ведуть вогонь з ціллю підтримати товаришей, прижати супротивника за укриття або симулювати атаку. Иноді потрібно стріляти в невидимого супротивника для того, щоб заставити його сховатися за укриттям, не дати йому висунути голову, в той час як один з ваших товаришей пересувається вперед і вражає його. Також, за допомогою частини неприцільної стрільби та криків створюють шум та видимість атаки для відволікання супротивника на себе та прикриття справжньої атаки в іншому місці.

Висновок

Новачки роблять такі помилки в основному тому, що вони бояться куль. Запам'ятайте, пейнтбол - це тілько гра, в пейнтболі не вбивають і не ранять. Якщо у вас в руках є маркер з кулями та повітрям, ви не меньш небезпечні для суперника, ніж він для вас. Експериментируйте, пробуйте що-небудь новеньке, накопичуйтк досвід. Пробуйте що-небудь кумедне - в кінці кінців, адже ви граєте в пейнтбол для вдоволення!

 

пейнтбол Днепропетровск

 

ORDER THE GAME

RIGHT NOW!